Clase

Isometric Training

Antrenamentul izometric este un tip de antrenament efectuat atat cu greutatea corpului cat si cu diferite accesorii și se bazează pe adoptarea unei pozitii corporale si mentinerea acelei pozitii pentru o perioada de timp.
Exercitiile izometrice, sunt cunoscute si sub denumirea de antrenament de forță statica, deoarece dimensiunea mușchiului nu se modifică în timpul contracției musculare.

Beneficii
Unul dintre cele mai mari beneficii de a face exerciții izometrice este acela că vă oferă cea mai mare cantitate de activare musculară. Cu cât veți recruta mai multe unități motorii, cu atât vor fi mai puternici mușchii dvs.
Studiile recente au arătat că exercițiile izometrice maxime utilizează aproximativ 95% din mușchii dvs., spre deosebire de 88-90% din celelalte exerciții.
Exercitiile izometrice de mentinere, ajută la dezvoltarea forței musculare, și cresc rezistența musculară.
Efectuate în mod regulat, exercițiile izometrice îmbunătățesc mobilitatea articulară și sunt adesea folosite pentru a îmbunătăți recuperarea musculară și articulară după o interventie chirurgicala.
Exercițiile izometrice au un impact redus asupra articulațiilor, se folosesc adesea în recuperarea și recăpătarea tonusului muscular la persoanele cu afecțiuni cronice precum hipertensiune arterială.
Prin tehnicile de respirație ritmice folosite și în discipline precum pilates și yoga, exercitiile izometrice ajuta la reducerea stresului.

Functional Training

Antrenamentul functional este un tip de efort bazat pe exercitii efectuate atat cu greutatea corpului, cat si cu accesoriile specifice centrelor de fitness.
Este o clasificare a antrenamentului care pregătește corpul pentru mișcări și activități din viața reală, vă antrenează mușchii să lucreze împreună și îi pregătește pentru sarcini zilnice prin simularea mișcărilor comune pe care le puteți face acasă, la serviciu sau în sport.

Beneficii
Antrenamentul funcțional este excelent pentru dezvoltarea vitezei, agilitatii și îmbunătățeste sănătatea cardiovasculara.
Când este făcut corect, nu numai că acest tip de antrenament îmbunătățește si dezvolta mușchii din partea inferioară a spatelui și abdomenului, dar oferă și următoarele avantaje:
- lucreaza mai multe grupe musculare simultan
- imbunătățește postura și corectează dezechilibrele musculare.
- crește mobilitatea articulara
- arde grăsimile și accelereaza metabolismul
- crește rezistența cardio-respiratorie
- Dezvolta zona de core (abdomen, zona lombara, fesieri).
- excelent pentru flexibilitate
- ajută mușchii să se recupereze mai repede după accidentari
- ameliorează stresul
- imbogățește performanța atletică
- exercițiile functionale dezvoltă corpuri rezistente si fit ( sportivii de performanță integrează antrenamentele functionale in cadrul pregătirii lor).
- antrenamentul functional furnizeaza exercitii esentiale pentru conditionarea si pregatirea pentru anumite sporturi

Cross Training

Un tip de antrenament care a preluat probe si exercitii din diferite ramuri sportive, cum ar fi: ( canotajul, gimnastica, atletismul, haltere, etc.), combinate cu exercitii din antrenamentul functional.
Contribuie la dezvoltarea tuturor calitatilor motrice, cat si a dezvoltarii armonioase a organismului.

Beneficii
Mișcările multi-articulare cu intensitate ridicată în Cross Training, vă pot ajuta să câștigați forța musculară și rezistența.
Acest tip de antrenament poate ajuta la creșterea VO2 max sau cantitatea maximă de oxigen pe care o puteți utiliza în timpul exercițiului fizic.
Mișcările funcționale, pot ajuta la îmbunătățirea agilității, echilibrului și flexibilității.
Antrenamentele Cross Training va pot ajuta sa ardeti un numar semnificativ de calorii.
Clasa de Cross Training, poate de asemenea sa ajute la:
- performanța fizică și compoziția generală a corpului
- sănătatea cardiovasculară
- sensibilitate la insulină
- tensiune arteriala
- profil lipidic
- dezvoltare osoasă
- factorii de îmbătrânire specificii în mușchiul scheletului
- abilități cognitive îmbunătățite

Suspension training

Suspension training este o formă de antrenament în suspensie care folosește exerciții cu greutatea corporală pentru a dezvolta rezistența, echilibrul, flexibilitatea și stabilitatea de bază simultan.

Beneficii :

Metoda fantastică și simplă de exercitii care poate permite oricui să își atingă obiectivul dorit, fie că este vorba de pierderea în greutate, imbunatatirea tonusului muscular sau a starii generale de sanatate.
Antrenamentul in suspensie este benefic pentru toate nivelurile de sportivi. Doar prin schimbarea ușoară a poziției corpului, încărcătura poate fi crescută sau micșorată asupra mușchilor, ceea ce înseamnă că toată lumea poate folosi această metodă de antrenament.
Antrenamentele in suspensie nu vor îmbunătăți doar rezistența musculară, ci și rezistența cardiovasculară. Modificând viteza cu care efectuați exercițiul fizic, puteți crește efortul pe care îl oferiți inimii și plămânilor.
Datorită naturii sale suspendate, antrenamentul cu suspensie are un impact foarte scăzut, înseamnănd că articulațiile tale nu sunt supuse stresului. Acest lucru înseamnă că riscul de accidentare este scazut, permițându-vă să vă antrenați cât de mult doriți, cu un risc mai mic de a provoca sau inrautati o afectiune preexistentă.

PILATES

Pilates este o formă de exercițiu care se concentrează pe întărirea corpului, cu accent pe puterea de bază. Acest lucru ajută la îmbunătățirea stării generale și a stării generale de bine.
Similar cu Yoga, Pilates se concentrează pe postură, echilibru și flexibilitate.
La Pilates, șansele de accidentare sunt mult mai mici decât în cazul altor forme de exerciții

Beneficii:

Ședințele de Pilates sunt concepute pentru:
- consolidarea musculaturii spatelui și abdomenului
- imbunătățirea echilibrului, posturii și coordonării
- creșterea flexibilitatii, reeducarea posturii naturale a corpului.
- imbunătățeste performanțele atletice, recupereaza și previne accidentari de natura articulara si ligamentara.
Antrenamentele de Pilates sunt creeate pentru a dezvolta tonusul muscular și pentru a îmbunătăți alinierea întregului corp.
Mișcările din Pilates pot transforma modul în care corpul se simte și se mișcă, corectează slăbiciunile, vă fac mai rezistenți la accidentari și îmbunătățesc rezistența și postura de bază.

Step Aerobic

Consuiește-ți antrenamentul cardio cu clase de aerobic în grup!
Cu o platformă reglabilă pe care se paseste, această clasă cu energie mare, contribuie la creșterea rezistenței și tonifierii corpului.
Clasele de Step încep cu o încălzire dinamică, urmată de exerciții cardiovasculare active coregrafate, care vizează diferite grupuri musculare. Clasa se incheie cu întinderi ferme și cu o perioadă de revenire a indicilor respiratori la valorile normale.

Beneficii

Step Aerobic are toate avantajele unui antrenament cardio de mare intensitate, fără a pune stres pe articulații.
Îmbunătățește starea generală reducând stratul adipos și stimulând sănătatea dumneavoastră cardiovasculară, cat si cea cardiorespiratorie.
De asemenea, arde calorii, ceea ce îl face un mod ideal de a vă menține greutatea corporală țintă.
Mișcările vizează atat trenul inferior cat si cel superior, core-ul , construind forța și flexibilitatea. De asemenea, îți îmbunătățesc echilibrul, coordonarea și agilitatea.
Componenta socială a unei clase de grup poate fi benefică în creearea de noi conexiuni și poate ajuta la creșterea nivelului de motivație.
Aerobicul este util în gestionarea tensiunii arteriale și a diabetului.
Persoanele cu osteoporoză sau osteopenie pot face acest exercițiu cu impact redus pentru a îmbunătăți rezistența osoasă.

Zumba

Zumba este un program de fitness care combină muzică latină și internațională cu mișcări de dans.
Rutinele Zumba includ antrenamentul pe intervale - alternând ritmuri rapide și lente - pentru a ajuta la îmbunătățirea stării de fitness cardiovascular.
Este o activitate aerobă care poate conta la cantitatea de activitate aerobă recomandată pentru majoritatea adulților, adolescentilor si copiilor sănătoși

Beneficii

Pentru a pierde in greutate, trebuie sa arzi mai multe calorii decat consumi. Participați la o clasă Zumba și sunteți sigur că ardeți în medie 300 - 600 calorii.
Combinația de mișcări rapide și cu ritm lent este concepută cu atenție pentru a accelera arderea grăsimilor în corpul nostru.
Puteți simții schimbarea din prima ora de Zumba, care este mai mult decât suficient pentru a vă motiva să mergeți la următoarea.
Un alt avantaj al clasei de Zumba este faptul că îți oferă un antrenament complet. Cu mișcări care implică cap, gât, umeri, brate, talie, coapse, gambe și glezne.
Zumba nu lasă nici o parte din corp să rămână inactiv. Întregul corp se mișcă în sincronizare cu muzica energetică oferindu-ți un corp tonifiat uniform. Zumba ajută, de asemenea, la întărirea sistemului cardiovascular și a sistemului respirator.

Kids Training

Este un antrenament de grup adresat copiilor, structurat din exercitii multiarticulare dar si de izolare a grupelor musculare, folosind greutatea corporala, si accesorii specifice centrelor de fitness.

Beneficii
Dezvolta calitati motrice de baza, cum ar fi viteza, rezistenta, forta, indemanarea, coordonarea, mobilitatea/supletea, precum si pastrarea unei posturi corecte.
Prin natura exercitiilor compuse, ajuta tinerii sa efctueze si sa depaseasca mult mai usor sarcinile fizice zilnice, tipul de antrenament fiind alcatuit si din acte motrice cum ar fi alergat, sarit, catarat, aruncat, etc.
Dezvolta spiritul competitiv, imbunatateste somnul si starea de spirit, creste nivelul de energie si vigilenta mentala.
Prin dinamicitatea si complexitatea antrenamentelor, poate fi una din cele mai bune modalitati de a scadea stratul adipos.
Ofera posibilitatea de a socializa, de a forma noi legaturi de prietenie, de a adera la un grup, la o comunitate cu un stil de viata sanatos.

Tabata Training

Tabata Training este un antrenament de tip HIIT (High Intensity Interval Training) care se bazeaza pe atingerea unui efort maxim, intr-un interval scurt de timp.

Pentru a finaliza un antrenament, avem nevoie de 20-30 de minute de activitate fizica intensa, ceea ce inseamna ca in acest interval de timp incercam sa ne atingem potentialul maxim, acest lucru contribuind la eficienta antrenamentului.

In momentul de fata, Tabata s-a dezvoltat pentru a utiliza o gama variata de execitii, de la alergare, pana la genuflexiuni sau burpees sau chiar exercitii cu ingreunare .

Desi avem posibilitatea sa executam o multitudine de exercitii, regula de aur este reprezentata de timpul in care trebuie sa le executam si anume, circuitele au fiecare cate 4 minute, impartite in 8 intervale de lucru de cate 20 de secunde fiecare si cate 10 secunde pauza.
Pentru a avea rezultate cat mai bune in timpul acestui antrenament, este foarte important sa pastram o intensitate maximala pe tot parcusul intervalului.


Beneficii:

- antrenament eficient desfasurat intr-un interval scurt de timp;
- ajuta la dezvoltarea aparatului cardiovascular;
- ajuta la tonifierea musculaturii;
- ajuta la arderea grasimilor si dupa finalizarea antrenamentului (efectul EPOC).

Body Tone

Un antrenament executat pe muzica, care are la baza tonifierea musculaturii.

Pe parcursul fiecarei piese, se executa exercitii pentru diferite grupe musculare, care se repeta pentru a creste efortul depus.

Se lucreaza musculatura intregului corp, atat a trenului inferior, musculatura piciarelor si a fesierilor cat si a trenului superior, a bratelor si a abdomenului.

Avem nevoie de diferite accesorii, cum ar fi ganterele, discurile sau salteluta. Pe tot parcursul clasei se mentine un efort continuu pentru a avea rezultate cat mai bune.

Este un antrenament de intensitate medie, spre grea, iar exercitiile sunt adaptate in functie de nivelul de fitness al fiecarei persoane.

Clasa este alcatuita in asa fel incat sa ne putem dezolta atat musculatura cat si aparatul cardiovascular datorita efortului sustinut pe parcursul intregului antrenament.


Beneficii:

- tonifierea musculaturii;
- arderea grasimilor;
- dezvoltarea motricitatii si a rezistentei musculare;

YOGA

Yoga îsi arată veridicitatea prin prezența sa de peste 3000 de ani, fiind o practică originară din India. Termenul ‘yoga’ este derivat din rădăcina sanskrită ‘yuj’, care înseamă uniune – uniunea dintre corp, minte şi spirit sau conștiință.

Yoga constă într-un complex de practici conștiente, metode de a ne aduce atenția în prezent, de a ne reda o relație cât mai armonioasă și roditoare cu natura noastră și de a ne reaminti cum să savurăm fiecare clipă la potențialul ei maxim.

În yoga se conturează opt membre de bază:
- yama (restricții),
- niyamas (observații),
- asana (posturi),
- pranayama (respirație),
- pratyahara (retragerea simțurilor),
- dharana (concentrare),
- dhyani (meditație) și
- samadhi (absorbție).

În timp ce explorăm aceste opt membre, începem prin a ne perfecționa comportamentul în lumea exterioară și apoi ne concentrăm spre interior până ajungem la samadhi (eliberare, iluminare).

Yoga nu este pentru slăbit, ci pentru a-ți dobândi greutatea optimă și a învăța să te accepți.

Dacă ar trebui să alegi un singur lucru – doar unul – pentru tine: yoga ar fi cel mai potrivit. Cred cu tărie că asta ar fi cea mai bună investiţie pe care ai putea-o face!

HIT BOXING

Kick-boxul este un hibrid din box, arte martiale si aerobic, care ofera un antrenament intens pentru tot corpul.
Acesta amesteca exercitii de mare intensitate cu rutina pentru minte si corp, pentru a te elibera de stres, dar si de a te incarca cu forta cardio si de rezistenta.
Este de asemenea, o buna oportunitate de a antrena intregul corp, unde se invata si miscari de autoaparare. Este deci un sport care poate viza atat fitness-ul general, cat si tehnici de autoaparare.

Beneficii:
- mărește flexibilitatea articulatiilor.
- crește rezistenta musculara. Multe dintre miscarile din kickboxing sunt repetitive si se desfasoara intr-un ritm rapid.
- te scapa de stres si imbunatateste sanatatea mentala.
- te scapa de multe calorii. Kickboxing-ul arde intre 600 si 800 de calorii pe ora!
- iti tonifiaza întregul corp. La fiecare antrenament nu e muschi care sa nu fie solicitat, asa ca acest sport îti pune la treaba intregul corpul.